Wednesday the 15th - Розроблено: у Лабораторії ІОТ ПКНГ ПолтНТУ-2016
Шаблоны Joomla 3 тут

У Полтавському коледжі нафти і газу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» під час карантину організовано навчання студентів за дистанційною формою. Адміністрація та викладачі забезпечують ефективний освітній процес згідно із розкладом навчальних занять.

Директорка коледжу Любов Шумська зазначає: «Головне – це той факт, що освітній процес не зупинився, змінилася лише форма його організації. Вже 6 років як у коледжі офіційно функціонує система дистанційного навчання на платформі Moodle. І якщо раніше вона використовувалася більше для організації самостійної роботи студентів чи для заочної форми навчання, то зараз прийшов час використати можливості дистанційного навчання на повну! Ми переконалися, що це реально ефективно – щодня в системі працюють усі викладачі  і не менше 500 студентів. Окрім Moodle також використовуються інші ресурси: Google Classroom, PowToon, LearningApps, Kahoot!».

«Дистанційне навчання, на наш погляд, – це не тільки повідомлення студентам, які параграфи у підручнику слід прочитати й законспектувати, а й створення скрайбінг-презентацій, ментальних карт, алгоритмів, посилання на корисні ресурси, проведення тестування й багато інших завдань, – впевнена методист Ольга Кочерженко. – Успішно вирішити їх дозволяє платформа Moodle, на якій з 2014 року в коледжі функціонує система дистанційного навчання з 129 дисциплін.

фото 1

Дистанційний портал коледжу налічує 1149 користувачів, а саме 81 викладач та 1068 студентів.

фото 2

Тому карантин для педагогічного колективу коледжу не став нездоланною перешкодою для ефективності освітнього процесу.

Між студентами та викладачами налагоджено постійний взаємозв’язок. Студенти опрацьовують навчальний матеріал, розроблений на основі різноманітних ресурсів (Н5Р, PowToon та ін.), проходять тести, створені на різних платформах: Moodle, LearningApps, Kahoot!

фото 3

На дистанційних курсах викладачі розміщують власні презентації з фізики, технологій, української мови та літератури, інженерної графіки, охорони праці, математики які ілюструють сутність фізичних явищ, розвиток робототехніки, правила правопису та ін., залучають освітні Інтернет-ресурси для створення навчальних пазлів, хмар слів тощо.

Надзвичайно важливим завданням сьогодні є ефективна підготовка студентів до ЗНО. Викладачі української мови, математики, історії України значну увагу приділяють створенню різноманітних завдань, консультаціям студентів у режимі онлайн, надають посилання на корисні ресурси.

Викладачі дисципліни «Інженерна графіка» з метою забезпечення виконання студентами графічних робіт у дистанційному режимі розробили алгоритми для створення 3D моделей геометричних тіл за допомогою САПР, динамічні презентації графічних побудов, методичні рекомендації.

алгоритми

Для успішного опанування студентами фізики, унаочнення та  пояснення фізичних явищ викладачі розміщують на дистанційному курсі посилання на мобільні навчальні додатки, використовують віртуальні лабораторії.

Карантин – це можливість самовдосконалитися, підвищити рівень власної іншомовної компетентності. Викладачі іноземних мов на дистанційному курсі створюють матеріали, спрямовані на формування навичок письма та аудіювання за допомогою автентичних текстів, посилань на подкасти і електронні версії словників зарубіжних видавництв Longman, Cambridge University Press, McMillan.

Викладач англійської мови Руденко Софія зазначає, що використання можливостей e-learning дозволяє студентам обговорювати певні проблеми й ситуації у форумі та чаті в режимі реального часу, наближуючи дистанційне вивчення мови до аудиторного.

Викладач фізичної культури Березкіна Олена запевняє, що навіть фізичною культурою під час карантину можна успішно займатися дистанційно! «Ранок викладачі фізвиховання починають із нагадування студентам про необхідність профілактики та ведення здорового способу життя під час епідемії інфекційних хвороб, виконання ранкової руханки. Ця інформація розміщена на дистанційному курсі для ознайомлення студентів. Теми, що стосуються спортивних ігор, опрацьовують за допомогою на  вчальних відео».

фото 4

Викладачі фізичного виховання запровадили серед студентів спортивний челендж «Хто кращий?!», під час якого вони у форматі відео демонструють власні вміння щодо виконання вправи зі згинання-розгинання рук в упорі лежачи.

фото 5

Отже, у Полтавському коледжі нафти і газу Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» освітній процес не припиняється, докладаються всі зусилля, аби дистанційне навчання під час карантину було продуктивним, корисним і цікавим для студентів.

mon banner i have a right logo 1349x822 pntu banerBPD 120x60 fb
pedpress studbilet logokcoyo YouTube