Friday the 21st - Розроблено: у Лабораторії ІОТ ПКНГ ПолтНТУ-2016
Всё для рыбака. Сигнализатор поклевки и другие рыболовные принадлежности.

Вас вітає практичний психолог

IMG 0281

Височин Оксана Анатоліївна

Життєве кредо: «Шукаючи щастя іншому, знаходиш своє» (Платон)

Ви студенти, батьки студентів, педагогічні працівники?

Ви невпевнені у собі, відчуваєте тривогу, страх, напруження, емоційний дискомфорт, самотність?

Вас постійно переслідують труднощі у навчанні, професійні конфлікти та життєві негаразди, ви не можете визначитися у прийнятті важливого для себе рішення?

Ви прагнете розібратися у собі, у своїх психологічних проблемах, у стосунках з однолітками, коханими, батьками, викладачами, колегами, студентами?

Ви бажаєте покращити свій емоційно-психологічний стан, сподіваєтеся пізнати себе та розкрити у повній мірі свій внутрішній потенціал?

Якщо ви бажаєте, щоб у вашому житті знову з’явилося ЩАСТЯ – ласкаво просимо до психологічної служби ПКНГ ПолтНТУ!!!

Загальною метою психологічної служби Полтавського коледжу нафти і газу ПолтНТУ є сприяння особистісному зростанню та професійному становленню студентів. Період навчання у коледжі, під час якого здійснюється професійна ідентифікація та професійна адаптація майбутнього спеціаліста, - найбільш важливий для розвитку особистості фахівця. І від успішного психологічного забезпечення навчально–виховного процесу великою мірою залежить ефективність підготовки молодих кадрів.

Пріоритетні завдання психологічної служби ПКНГ ПолтНТУ: 

  • створення психолого-педагогічних умов для повноцінної реалізації особистісного, інтелектуального і фізичного потенціалу студентів на основі сучасних досягнень вітчизняної і світової психологічних наук;

  • підвищення психологічної культури усіх учасників навчально-виховного процесу – студентів, педагогічних працівників, батьків – шляхом психологічної просвіти;

  • забезпечення індивідуального підходу до особистості кожного студента на основі її психолого-педагогічного вивчення;

  • створення сприятливих умов для захисту психічного здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу;

  • розробка та впровадження методичних та просвітницьких матеріалів щодо подолання негативних явищ в студентському середовищі – проявів насильства, агресивності, суїцидальної, девіантної і делінквентної поведінки;

  • здійснення психологічного супроводу студентів на всіх етапах навчання, звертаючи особливу увагу на соціально-психологічну адаптацію першокурсників;

  • формування навичок здорового способу життя;

  • забезпечення психологічного супроводу студентів соціально незахищених категорій, «групи ризику», пільгових категорій.

Чим я можу вам допомогти?

Я вислухаю вас і зрозумію, допоможу подивитися на вашу проблему ширше і побачити її зовсім по-іншому.

Я допоможу вам побачити власну унікальність та розкрию вашу здатність робити усвідомлений вибір.

Я допоможу вам відпрацювати або вибрати нові види поведінки і мислення, відповідно до життєвих обставин.

Я зрозумію вас і ваші вчинки, навіть якщо ви самі себе не розумієте, допоможу вам виявити у собі приховані ресурси.

Пам’ятайте: психолог приймає людину такою, якою вона є, він по іншому бачить людські проблеми і допомагає людям з ними впоратися, або прийняти те, що люди не в силах змінити!

Психолог не вирішує замість людини її проблеми, але допомагає більш глибокому і різнобічному їх розумінню.

Не залишайтеся наодинці з проблемою…

Ми завжди з любов'ю та повагою чекаємо на Вас

Контактна інформація: кабінет № 204; моб.099-980-38-74;

ГРАФІК РОБОТИ

на 2016 – 2017 навчальний рік

Час роботи 8.00 – 12.30   13.00 – 17.00

   Національна гаряча лінія

 

Проблема торгівлі людьми

Захисти себе від СНІДу

Поради психолога

Ти не один, пам'ятай про це!

У складній життєвій ситуації тобі є до кого звернутися.

Важливі телефони:

tel

  • Народна служба порятунку 101
  • Чергова частина органів внутрішніх справ 102
  • Швидка допомога 103

Управління МВС України в Полтавській області

36000, м. Полтава, вул. Пушкіна, 83

тел.: (0532) 51-77-57

Управління у справах сімї, молоді та спорту Полтавської області

36014 м. Полтава, вул. Зигіна, 1,кім. 432

тел.: (0532) 56-92-67, (05322) 7-37-90

Полтавський обласний центр соціальних служб для сімї, дітей та молоді

36029, м. Полтава, вул. Жовтнева, 54, к.401

тел.: (05322) 2-94-11

Обласна служба у справах дітей

36014, м. Полтава, вул. Жовтнева, 45, кім. 201

тел.: (0532) 50-27-27, (0532) 56-97-93

Національна безкоштовна «Гаряча лінія» по запобіганню торгівлі людьми

0-800-505-501 527 (з мобільного)

Національна гаряча лінія з питань запобігання насильства та захисту прав дітей

0-800-500-33-50 386 (з мобільного)

Національна дитяча «гаряча лінія»

0-800-500-225 (дзвінки в межах України безкоштовні)

В коледжі можна отримати консультацію та психологічну допомогу від практичного психолога

 

  • Виявляй увагу. Цікався, як почуваються батьки, як справи на роботі і т. ін. Чим ти доросліший, тим більше батьки переживають уявне та явне віддалення від сім’ї. Вони бояться стати непотрібними. Тож іноді їхні нав’язливі питання і «приставання» - всього лише засіб звернути на себе увагу. Приділяй бесідам з батьками півгодини на день. Вони будуть сприймати тебе як джерело тепла. А уважній, турботливій людині важко в чомусь відмовити. Отже, твої зусилля не будуть марними.

  • Розпитуй «предків» про їх минуле. Люди люблять подорожувати в минуле. Вони будуть вдячні тобі за приємні відчуття. Крім того, ти можеш дізнатися багато несподіваного. Із здивуванням відкриєш, що у твоїх «предків» були схожі проблеми. Може їхній досвід стане у пригоді.

  • Створюй атмосферу довіри. Розповідай про себе. Ти маєш право на особисте життя. Зовсім не обов’язково викладати все, як на сповіді. Але якщо ти будеш мовчати, як партизан під час допиту батьки можуть уявити, що ти великий грішник. І спробують обмежити твою свободу. А ти ж цього не хочеш?

  • Руйнуй їхні страхи. Батьки вухом-оком знають про жахи із сучасного молоддю. Якщо ти познайомилась із хлопчиком і не поспішаєш познайомити його з батьками, мама вважає, що він – нахабний обманщик. Якщо ти займаєшся накачуванням м’язів в якомусь підвалі, можеш бути впевнений: при слові «підвал» батьки точно знепритомніють! У них асоціації прості: «пляшка», «наркотики», «розпуста». Познайом домашніх з друзями. Запроси батька сходити з тобою у вихідний до «тренувального» залу. Хай твої рідні переконаються: нічого дурного тут немає! А якщо ви не можете посвятити їх у щось, подумайте добре: може, це і справді недостойне заняття?

  • Допомагайте батькам формувати їхній батьківський образ як образ реального вихователя, якому можна довіряти. Для цього підкладайте їм зразки сучасної літератури про підлітків – особливо американських авторів. Там багато пишеться про свободу, самовиховання, про права особистості. Запрошуйте їх до психологів – це теж народ прогресивний у плані розв’язання проблем і конфліктів.

  • Доводьте, що ви «не один такий». Хай мама і тато переглядають з вами молодіжні передачі, читають музикальні дайджести, молодіжні журнали, слухають музику.

  • Метод дистанційної консультації допоможе розв’язати проблему або прийняти рішення. Під час вечері ненав’язливо розкажіть про свого друга чи подругу, які потрапили у скрутне становище. Попросіть поради. Скоригуйте свою поведінку згідно з почутим. Майте на увазі, що батьки легше поставляться до проблем ваших друзів, ніж до ваших. З ними батьки впораються з легкістю, згадають, як самі були молодими, на яких помилках вчились…За чужу дитину не так соромно і боляче, як за свою. Так що можете скористатися цим під час розв’язання справжніх проблем своїх друзів. Побачите, як стане у пригоді їхній досвід, знання життя. І в той же час вони будуть горді довірою молоді. Звикнувши виступати в ролі «всерозуміючого Будди» для сина чи доньки, вони у важку хвилину будуть готові піти назустріч і вам. Не виходити ж з образу!

  • Якщо ви хочете попросити про щось важливе для вас, не треба зненацька обрушувати цунамі чи кидати цеглину на голову з даху! Готуйте все заздалегідь, потихеньку, краплинками. Не одразу: «Тату, мені потрібна електрогітара!» А раніше, місяця за два, почніть знайомити батька із тонкощами вашого захоплення. Доведіть, що це все «по-серйозному». Це стосується не тільки музики.

  • Не вимагайте самостійності – виявляйте її. Як вам можуть довірити вирушити у подорож, якщо ви вдома «забуваєте» застелити ліжко і не вмієте приготувати навіть яєчню? Як вас можуть відпустити на вечірку до 23.00, якщо ви не в змозі вчасно прийти зі школи? Доведіть справами, що ви – доросла, достойна довіри людина. Тримайте своє слово. Домовтесь: «Буду о 9.00», прийдіть за дві хвилини до дев’ятої, - мама буде щаслива. Візьміть на себе частину домашніх обов’язків добровільно. Спробуйте підробити, щоб придбати модний одяг, замість того, щоб вимагати його від батьків.

  • Якщо людина поводиться як доросла, до неї і ставляться відповідно.

  • Дорогі друзі! Спробуйте застосувати ці дев’ять заповідей на практиці. Не мине й півроку, як замість звичного: «Я вже втомилась від твоїх вибриків! Це горе, а не дитина!» - ви почуєте: «Ні, ні, у мене немає жодних проблем з моїм чадом. У нас повне взаєморозуміння! У мене золота дитина!».

ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ І СПОСІБ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ

<pstyle="text-align: center;">Для чого створюється реклама?

Для продажу товару, а для цього слід підкреслити його переваги порівняно з іншим аналогічним товаром.

<pstyle="text-align: center;">Хто створює рекламу?

Реклама створюється фахівцями, які працюють разом з виробни­ками товару. Вони вивчають попит на цей товар і потребу в ньому, а також психологічні особливості споживачів.

Для кого створюється реклама?

Для покупців, потенційних покупців. Розглянемо це на прикладі реклами тютюну.

Якщо уявити собі людину, яка вже є споживачем тютюну, що б у рекламі її передусім цікавило ?

Ціна, склад шкідливих компонентів, фільтри.

Чи багато реклами, яка несе таку інформацію ?

Ні.

А якщо ця реклама спрямована не на дорослих курців, то до кого вона звернена?

Виходить, що реклама звернена до підлітка, молодої людини, яка ще не почала курити, або тільки експериментує з тютюнопалінням.

Як створюється реклама? Як вона діє на людину?

У процесі створення реклами враховуються:

  • психологічні характеристики сприйняття людиною кольорів;

  • рекламований товар завжди представлений так, щоб підкрес­лити його переваги;

  • реклама має бути яскравою, помітною і зустрічатися на кожно­му кроці;

  • реклама обов'язково лаконічна, але постійно повторюється, тому що повторення іноді впливає на свідомість людини сильніше, ніж логіка і переконання;

  • «рекламна людина» – відома людина (артист, спортсмен). По­тенційному покупцю ніби дають зрозуміти – от які люди п'ють цю каву, курять ці сигарети, їдять «Снікерс» тощо. А це значить, що той, хто буде пити, курити або їсти те саме, схожий на них. В основі ле­жить так званий «ефект ореола» відомої особистості, що поширюєть­ся і на його речі, а також породжує у покупця бажання наслідувати кумирові.

Чи може реклама приносити шкоду?

  • Якщо нічого не протиставити потоку реклами, то людина опи­ниться в її полоні.

  • Людина може перестати розуміти, що її бажання і потреби створені штучним шляхом і приведені в дію прихованими психо­логічними механізмами.

  • Людина перестає бачити реальність, не усвідомлює навіть оче­видних наслідків реклами.

Що ми завжди побачимо в рекламі тютюнових виробів? Що ми ніколи не побачимо в рекламі тютюнових виробів?
1. Гарну обгортку 1. Недокурки у попільничках, пусті, зім'яті пачки в урнах, попіл на речах
2. Гарних, молодих, здорових, успішних і задоволених людей 2. Хворих, нещасних людей, які шкодують про те, що вчасно не кинули курити
3. Куріння ніколи не заважає навколишнім 3. У рекламі ніколи немає дітей, родичів і сусідів курця, яким заважає тютюновий дим
4. Людина, яка закурила, зробила перед тим якусь важливу і потріб­ну справу, і зробила її відмінно 4. Людина ніколи не курить у безвихідді, під час сварок, при програші, після скан­далу тощо

Коли не подобається своя зовнішність?

Стати сильнішим і красивим можна. Подивись уважно на себе і оточуючий світ. Кожного дня ти бачиш себе в дзеркалі. Щось тобі подобається в своєму відображенні, а щось хотілось би змінити.

Багатьом підліткам може не подобатись їхнє обличчя, волосся, голос, фігура та ін. Досить рідко можна взагалі знайти людину, яка повністю задоволена своєю зовнішністю.

Тобі може бути незручно від своєї зовнішності, але, повір, оточуючі звертають на це набагато менше уваги, аніж ти думаєш. Зовнішність, проблема ваги, швидкий або повільний ріст - все це може стати серйозними випробуваннями в юнацькі роки. Але з часом більшість із цих проблем зникне. І багатьом доведеться змиритись з тим, що хтось може бути кращим. В твоїх силах вміти залишатися завжди самим собою і показати себе виграшно. Тому важливо в розумній мірі цікавитись своєю зовнішністю. Те що може не подобатись тобі, може подобатись іншим і викликати у них захоплення, а навіть і заздрість.

Нічого не заважає твоєму волоссю, обличчю, рукам і нігтям бути завжди чистими. Білі зуби, здорові, рожеві ясна зроблять твою посмішку більш привабливою. Правильне харчування і фізичні вправи допоможуть тобі слідкувати за вагою.

Крім того завжди можна підібрати фасон одягу і стильну зачіску, які зможуть підкреслити переваги твоєї зовнішності і приховати недоліки. Додай зусилля й фантазію і твоя зовнішність зможе вигідно змінитися.

Не забувай про те, що кіно і телепередачі, красиві жінки і «накачані чоловіки» - все це реклама. Саме вони - виробники і рекламодавці, що отримують великі прибутки втискають нас в певні рамки «краси». їм вигідно, щоб ми купували дорогу косметику для тіла і сиділи на «модних» дієтах. Перед тим як вийти на подіум чи з'явитись на обкладинці журналу над фотомоделлю чи моделлю працює ціла група візажистів, стилістів і косметологів. Далеко не всі виглядають як супермоделі.

Пам'ятай! Нікому не дозволяй втиснути себе в чиїсь рамки. Будь по своєму красивим!

Стань перед дзеркалом зараз і заглянь собі в очі. Чи симпатичні вони? Що ти в них побачив? 

Веселі смішинки, чи смуток, чи ще щось, що не можна передати словами?

Згадай які очі у твоїх друзів, у однолітків? Чому одні очі тобі подобаються, вони тебе притягують, тобі хочеться познайомитись з цією людиною, а інші, навпаки, відштовхують. Буває й так, що хтось має красиве тіло, обличчя, а погляд - неприємний. Чи захочеться тобі з ним подружитись?

Крім того, подумай - більшість твоїх друзів мають прекрасні якості і ти навіть не думаєш про те, як вони виглядають. І ти також маєш чесноти, які здатні затьмарити будь-які фізичні недоліки - і реальні, і надумані.

Як удосконалити свою увагу

  1.  Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.
  2. Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.
  3. Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.
  4. Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.
  5. Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.
  6. Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.
  7. Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як не звичай (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян).
  8. Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?».
  9. Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється, достатньо буває одного цього запитання. Якщо не допомогло – зміні положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи зменшуючи силу звуку.
  10. Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від часу: «На яке запитання щойно відповідав однокласник?», «Яке запитання щойно поставив учитель?».
  11. Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання – просто повтори його, можна вголос.
  12. Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується.
  13. Намагайся набути максимальну кількість навчальних навичок, вони здійснюються без участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого.
  14. Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.
  15. Щоб привернути свою увагу до матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм досвідом, інтересами.
  16. Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.
  17. Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки.
  18. Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу.
  19. Враховуй, що ступень і обсяг уваги пов’язані зворотною залежністю – збільшення обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки. Тому важливий матеріал повторюй окремо.
  20. Вигадай свій власний жест (по коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя увага зменшується цей рух м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію.
  21. Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо).
  22. Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги зменшується, а отже тобі потрібно приділити більше часу (повторень) для виконання завдань

Умій володіти собою

  1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм - постійна зайнятість.
  2. 2. Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
  3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.
  4. Пам'ятай: кожна людина - така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є.
  5. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.
  6. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і дозування.
  7. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм - джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово». Не через дрібниці.
  8. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.
  9. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.
  10. Будь толерантною особистістю.

Толерантність (від лат. Tolerans - терплячий) - терпимість до чужих думок і вірувань.

Агресія (від лат. Aggressio - нападаю) - незаконне застосування сили однією людиною.

Заповіді батькам:

  1. Не навчайте того, з чим не обізнані, не соромтеся, якщо чогось не знаєте. Пообіцяйте з цим питанням розібратися й обов'язково це зробіть.

  2. Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе. Ваша мета – викохати її для життя серед людей.

  3. Довіряйте дитині. Розтлумачуйте те, що вона робить, із кращого, а не з гіршого боку. Залишайте за нею право на помилку. Тільки припускаючись помилок, дитина набуває вміння самостійно їх виправляти.

  4. Не ставтеся до дитини зневажливо. Людина змалечку повинна відчувати свою значущість. Лише тоді з неї виросте творча, впевнена у своїх силах, відповідальна особистість.

  5. Будьте терплячими, ставтеся терппляче до дитячи поривів: по-перше: розвиток особистості – випробування не лише для вас, батьків, алее й для самої ддитини. Виховуйте її вимогливою любов`ю. По-друге: ваша нетерплячість – ознака слабкості, пеерший показник невпевненості у собі.

  1. Завжди підкреслюйте  все добре й успішне, що властиве вашій дитині. Це підвищує впевненість у собі, зміцнює віру у майбутнє, покращує її стан; не чинить тиск на підлітка.
  2. Не висувайте надмірних вимог у навчанні, житті тощо.
  3. Демонструйте дитині справжню любов до неї, а не тільки слова, щоб вона відчула, що її дійсно люблять.
  4. Приймайте, любіть своїх дітей такими, якими вони є - не за гарну поведінку та успіхи, а тому, що вони ваші діти, ваша кров, ваші гени, майже ви самі.
  5. Підтримуйте самостійні прагнення дитини, не захоплюйтесь її оцінюванням, знайте, що шлях до підвищення самооцінки проходить через самостійність і власну успішну діяльність дитини;
  6. Слід тактовно і розумно підтримувати усі починання своєї дитини, які ведуть до підвищення самооцінки, особистісного зростання, фізичного розвитку, успішності власної діяльності.

У випадку, коли ваші діти виявляють відчай:

  1. Станьте дитині другом, якому можна довіряти.
  2. Важливо не те, що ви говорите, а як ви це говорите, чи є у вашому голосі щире переживання, турбота про дитину.
  3. Майте справу з людиною, а не з «проблемою», говоріть з дитиною на рівних.
  4. Зосередьте свою увагу на почуттях дитини, на тому, що замовчується нею, дозвольте їй вилити вам душу.
  5. Виявляйте щиру участь і інтерес до дитини, не удавайтеся до допиту з пристрастю, задавайте  прості, щирі запитання («Що трапилося?», «Що відбулося?»), які будуть для дитини менше  загрозливими, аніж складні  запитання.
  6. Спрямовуйте розмову у бік душевного болю.
  7. Намагайтеся побачити кризову ситуацію очами своєї дитини.
  8. Надайте дитині можливість знайти свої власні відповіді, навіть якщо ви вважаєте, що знаєте вихід із ситуації.
  9. Ваша роль полягає в тому, щоб надати дружню підтримку, вислухати, бути зі своєю дитиною, що страждає.

"Створення позитивного іміджу молодого педагога"

  1. Риси обличчя, фігура, зріст людини існують незалежно від бажання, тому сприймайте себе такими, якими ви є.

  2. Зверніть увагу на свій голос. Грубі, пискляві репліки, різкі надривні ноти в розмові дратують людей, свідчать про відсутність навичок культури поведінки.

  3. Краса людини передбачає скромність, тактовність, ввічливість, повагу, відкритість. Невміння стримувати негативні емоції, цинізм, нахабність, гордовитість - навпаки, далекі від поняття «приємна людина».

  4. Усміхайтеся! Похмурий настрій або погана поведінка не тільки псують ваше обличчя, але і настрій людей навколо. Посмішка ліцею – це педагог, а посмішка педагога – серце!

  5. Одягайтесь зі смаком. Кажуть, що «гарний смак перемагає й моду». Головний принцип – виробити індивідуальний стиль в одязі, прикрасах, зачісці. Чистота й охайність в одязі дуже важливі.

  6. Зачіска – це своєрідна візитна картка кожної людини, вона підкреслює особливості характеру та способу життя.

  7. Стежте за мімікою і жестами. Психологи встановили, що у взаємодії людей 60-80 % інформації передається за рахунок рухів, міміки, жестів і лише 20-40 % - за рахунок слів, інтонації й голосу.

Працюйте над своїм позитивним іміджем – і він потім буде працювати на вас!

Щоб бути Великим – треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
А. Шептицький

  1. Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком (І. Павлов).
  2. Інтелігентом не можна прикинутися (Д. Ліхачов).
  3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим (В. Джеме).
  4. «Магічна десятка»: полічіть до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим (В. Джеме).
  5. Мудрець шукає все в самому собі, нерозумна лю­дина — в іншому (Конфуцій).
  6. Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над самим собою (Л. Леонов).
  7. Перші кроки завжди найважчі (Р. Тагор).

Успіхів Вам і натхнення у всіх Ваших професійних починаннях!!!

  • Визначте негативні чинники, що призводять до виникнення у Вас стресу. Намагайтеся уникати їх або за допомогою позитивного мислення змініть свої ставлення до них.
  • Забезпечуйте високий життєвий потенціал у здоров”ї, освіті, діяльності, сім”ї, позитивному мисленні.
  • Навчіться розслаблятися: тілом, думкою тощо. Стрес викликає загальну напругу. Розслаблення ж, навпаки, протидіє стресу. Уміння розслаблятися – секрет боротьби із стресом.
  • Зробіть паузу: зробити паузу у спілкуванні; порахувати до 10; вийти з приміщення. Такі „перерви” потрібно робити якнайчастіше в ті моменти, коли відбувається втрата самоконтролю.
  • При виникненні почуття тривоги або напруги, занурьтеся в„тут ізараз” сконцентруйтеся на своємк диханні.
  • Змусьте стрес працювати на Вас, а не проти Вас, опануйте головним умінням – перетворюйте негативні події у позитивні.
  • Оволодіти теорією та практикою позитивного мислення. Паозитивне мислення – це головний людський інстремент забезпечення здоров”я і благополуччя.
mon banner pntu pedpress studbilet hot line4
fb g
  YouTube